kalau kwn DMX tu betul2 ikhlas dgn kwn perempuan dia...apa salahnya..tp..sebelum melangkah dgn lebih jauh..kena fikir juga baik dn buruknya...and bersediakah dia untuk hadapi segala macm masalah...? :)
Untuk tatapan sahabat semua ~~~@@@~~~ http://firestartingautomobil.blogspot.com/ http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
soory lama tak ziarah kat sini, sorry...sibuk sangat sekarang
eeemmmm orang tu banyak pengalaman... eeemmm bagi aku umur bukan halangan tepuk dada tanya selera...yang penting tanya hati... But jodoh itu ketentuan Tuhan.. dan perlu di ingat ibu bapa sebagai orang yang merestui.. jika orang tua merrestui Allah jua merestuinya..
Terlalu lama ku pendam
Semua rasa ini padamu Kini ku sudah tak tahan Ku ingin kau tau semua.. Aku lebih dulu mencintaimu Aku lebih dulu mengenalmu Bukannya dia.. Cinta itu harus diungkapkan Cinta itu harus memiliki Tak kan kulepaskan dirimu Memang tinggi egoku Namun.. ingin ku miliki dirimu.. Demi cinta yang telah lama ku pendam Demi mengganti semua pengorbanan Yang telah ku lakukan untukmu Kau harus jadi milikku..
haii... nabilah... btol sgt kata nabilah... pokoknyee...kene kuat mghadapi segala kmungkinan akan belaku.....sbb tu dia(kwn) dmx dah pening..hehehek
...:))AFzainizam kes pengalaman nie....lah tarikan utama..kan wah siap ngan puisi g... hehehek... apepun.... apabila bek hatinyrr...baiklah amal perbuatan dan brgitulah sebaliknyrr ...... .......pokoknyrr restu ibubapa lah lebih utama.
w'salam,fara... yg timbul masallahnyrrr...bila ibu kawan (sahabat) tu xberape senang...dgn pilihan dia ( teman hidup )hehehe alasan jarak umur yg ketara...sangat
*fikir2... mcmnane...bole jdik mcmnie ek...hebat gak,pempuan tuu sampai kawan tu...hilang pertimbangan wahahak.... .....trend kot
pd saya, baik dengar ckp ibu :) kasih ibu bawa ke syurga, penat lelah dia mengandungkan kita dan besarkan kita, bila kita mengutamakan pandangan ibu atleast kita cuba utk membalas jasa2nya sekalipun tak terbalas, yg penting mereka bahagia dengan kelakuan kita, insyaAllah ibu tahu yg trbaik utk kita :)
KANTOI BERSALAH.
-
Kalau seorang kanak2 tertangkap bersalah, dia akan menangis. Bukan sedih
tapi sebagai percubaan mengalih perhatian supaya bapanya tak marah dia.
Itu per...
10 Foods to Boost Male Health From WebMD
-
Men are different from women in all kinds of ways -- including their nutritional
needs. Just as women need particular nutrients during pregnancy or for
...
16hb Okt 2019 - Aktiviti anak kami waktu pagi
-
Assalamualaikum
Yg ni anak kami si A I S Y :
Saya suka suasana pagi macam ni. Syukur pada ALLAH. Syukur diberikan nikmat
sementara. . Syukur kita ada masa...
::IKLAN:: (sticky mode)
-
*(SILA KLIK BANNER)*
AJ Cinta Aliah rakan kongsi rasmi *VCharge Asia* di Malaysia . Produk
pertama kami *Powerbank 13000 mah & Powerbank 13000mah...
~ Pengalaman Pertama Menyauk ~
-
31 Januari 2017 (Selasa)
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Pengalaman pertama aku menyauk...
Adam la ajar aku cara2 menyauk...
Masa tu ntah pape...
Memg...
UMRAH JOURNEY - PART 4
-
Assalammualaikum... (^_^)
Bila belek-belek I punya google drive, keluar balik gambar masa pergi Umrah
tahun lepas.
Tahun lepas? bunyi macam lama, tapi I ...
Perfume Ayda Jebat | Dre Charisma Luxury Perfume
-
Salam mewangi semua, House Of Dre adalah jenama produk kecantikan dan
wangian yang terdiri dari minyak wangi (Perfume) dan koleksi Spa (Spa
Collection) dan...
ASEAN bentuk pasaran bersepadu mulai tahun depan
-
MILAN 17 Okt. - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, mulai tahun depan,
rantau Asia Tenggara akan membentuk satu pasaran bersepadu dikenali sebagai
Komuniti...
6 ulasan:
hrumm...apa lah yg ada pada umur..
kalau kwn DMX tu betul2 ikhlas dgn kwn perempuan dia...apa salahnya..tp..sebelum melangkah dgn lebih jauh..kena fikir juga baik dn buruknya...and bersediakah dia untuk hadapi segala macm masalah...? :)
Untuk tatapan sahabat semua ~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
soory lama tak ziarah kat sini, sorry...sibuk sangat sekarang
eeemmmm orang tu banyak pengalaman... eeemmm bagi aku umur bukan halangan tepuk dada tanya selera...yang penting tanya hati...
But jodoh itu ketentuan Tuhan.. dan perlu di ingat ibu bapa sebagai orang yang merestui..
jika orang tua merrestui Allah jua merestuinya..
Terlalu lama ku pendam
Semua rasa ini padamu
Kini ku sudah tak tahan
Ku ingin kau tau semua..
Aku lebih dulu mencintaimu
Aku lebih dulu mengenalmu
Bukannya dia..
Cinta itu harus diungkapkan
Cinta itu harus memiliki
Tak kan kulepaskan dirimu
Memang tinggi egoku
Namun.. ingin ku miliki dirimu..
Demi cinta yang telah lama ku pendam
Demi mengganti semua pengorbanan
Yang telah ku lakukan untukmu
Kau harus jadi milikku..
salam dmx..
xsalah berkongsi cerita...
berkawan pon tidak kira umur....
fara x nmpk masalahnye....
dmx ada tnye x kawan dmx..sejauh mana hubungan mreka itu???
mama kawan dmx tu bising bila nk mendirikn umah tangga ke apa??
y not tnye mama kawan dmx samada dia boleh terima sesiapa shj sebagai menantu dia x kira umur, pangkat or apa2?
then bila da dpt kepastian...barulah boleh buat keputusan sama ada nk teruskan perhubungan itu atau tidak,...
haii...
nabilah...
btol sgt kata nabilah...
pokoknyee...kene kuat
mghadapi segala kmungkinan akan belaku.....sbb tu dia(kwn) dmx dah pening..hehehek
...:))AFzainizam
kes pengalaman nie....lah
tarikan utama..kan
wah siap ngan puisi g...
hehehek...
apepun....
apabila bek hatinyrr...baiklah amal perbuatan dan brgitulah sebaliknyrr
......
.......pokoknyrr restu ibubapa lah lebih utama.
w'salam,fara...
yg timbul masallahnyrrr...bila ibu kawan (sahabat) tu xberape senang...dgn pilihan dia ( teman hidup )hehehe
alasan jarak umur yg ketara...sangat
*fikir2...
mcmnane...bole jdik mcmnie
ek...hebat gak,pempuan tuu
sampai kawan tu...hilang pertimbangan
wahahak....
.....trend kot
salam,
pd saya, baik dengar ckp ibu :)
kasih ibu bawa ke syurga, penat lelah dia mengandungkan kita dan besarkan kita, bila kita mengutamakan pandangan ibu atleast kita cuba utk membalas jasa2nya sekalipun tak terbalas, yg penting mereka bahagia dengan kelakuan kita,
insyaAllah ibu tahu yg trbaik utk kita :)
w'salam..
melatidaisy...
betol..tuu
....:)
.....thank coment,nnanti saya sampaikan,insyallah kita mdoakan yg trbaek untk sume,amen
Post a Comment