? ??????????????Spongebob? ????? ?? ???Rating: 4.4 (48 Ratings)??941 Grabs Today. 14833 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Smokeing Weed? ????? ?? ???Rating: 4.5 (26 Ratings)??783 Grabs Today. 13522 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 21, 2010

Bukit Tangga...

...::Assalamualikum wkt:::..
Salam Sejahtera...
buat teman-teman...


Gambar yg tertera nie...
merupakan...peninggalan sebatang kayu balak yg telah ditebang
dan diabadikan....buat peninggalan sejarah di HUTAN SIMPAN BUKIT TANGGA di Felda Kumai,Bera Pahang.
agak menarikkan....
tentu bersaiz besar kayu balak yang ditebang....wahahak


Disamping dapat melihat....keindahan pokok-pokok hutan
kita...juga disajikan dengan desiran aliran air sungai yg menggalir
yang membuat kite...
teruja dengan KE..TENANGAN nikmat yg Allah berikan.









6 ulasan:

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

aku ingat bukit tangga hanya ade kat area negeri sembilan namun ade gak kat pahang ye...

yup baru aku tau... sayangi kalzanah hutan negara....

dmx said...

ada...
agak terpencil....
alhamdulilah...
masih terjaga khazanah hutan...hahahak

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

beb besar betul kayu balak yang ditebang tu ye... tu kalau kira beribu taun tu usia pokok tu

nabilah_2908 said...

wah....besarnya kayu balak tu yer...kenapa la di tebang...syg jer.. huhu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KEROPOK LEKOR

miEz haNeM said...

wow..kagum!

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

sorry beb.. Sejak kebelakangan ni tak dapat ziarah korang pasal ade problem komputer lah.. ni dah kembali normal cam biasa ye

pokok oh pokok... kenapa ko kena tebang ... cam mana aku tak kena tebang manusia nak pakai aku....manusia oh manusia keapa ko tebang pokok... (jawab sendirilah)