? ??????????????Spongebob? ????? ?? ???Rating: 4.4 (48 Ratings)??941 Grabs Today. 14833 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Smokeing Weed? ????? ?? ???Rating: 4.5 (26 Ratings)??783 Grabs Today. 13522 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 16, 2010

Berbuka...



Salam...buat sahabat2
Trutama buat sahabat2 dari " Kelab Mawaddah "
yg......sponser berbuka puasa

temakaseh daun keladi....waaaaa




13 ulasan:

al-lavendari said...

salam. lama saya tak singgah di sini. harap2 tuan tanah sihat2 sahaja dalam menjalankan ibadah puasa.

akudandia said...

salam dmx,

selamat bbuka puasa
ag 3jam..
nk bbka ngn ap erk?

dmx said...

wsalam al-lavendari..
alhamdulillah,trkadang diulit kesibukakan gak.selamat berbloging lagi...:)

salam..
hani..
waaa..mcm2 bole,turun jerr kat bazarr ramadhan tu,tentu aderr yg menarikkan....he3 selamat berbuka gak

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

eeemmm selamat berbuka posa... wahhhh nampaknya di taja berbuka free kut seronok nyerrr... apa pun jangan lupa ade yang susah nak berbuka puasa pun tak ada... kita kena hulurkan tangan ringankan beban juga,, pada yang miskin jangan dilupa...

dmx said...

wsalam..
afzainizam...
insyallah...amen

nabilah_2908 said...

wah....bestnya ada org sponsor buka puasa... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

en_me said...

sonoknyerr nak berbuka pose tewww..

Afzainizam said...

Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..
♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

aku tak pernah lehhhh orang nak pelawa gi berbuka posa secara free ni plak ye.... eeeemmm tak ade rezeki lehhhh nampak gaya nya aku ni.... ade tak sesapa yang nak blanjer aku secara percuma agaknya kat sini...

jangan lupa baca doa berbuka ye....

dmx said...

nabilah..
waaa...rezeki he3

en_me,thanks..
sekali sekala jrr he3

AFzainizam...
org berbudi kiterr berbahasa...plak he3

syahbandar87 said...

salam..lama sungguh x singgah sini..selamat menyambut bulan ramadhan dmx.dan slmt berpuasa
:)

dmx said...

waaa..
syahbandar87...
selamat berpuasa..
berbuka n bersahur...he3

Afzainizam said...

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka

Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka

Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..
♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Afzainizam said...

.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
----==--Kami Mengucapkan---==----
Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com

salam kemerdekaan pada anda semua...